Outsourcing i opieka serwisowa
Jedną ze sprawdzonych praktyk, w realizacji zadań w działach informatycznych, jest tak zwany outsourcing IT. Jest to świadczenie różnorodnych usług informatycznych przez firmę zewnętrzną. Obejmuje to m.in. zarządzanie infrastrukturą IT, wsparcie techniczne, analizę danych, bezpieczeństwo IT oraz elastyczność i skalowalność dostosowaną do potrzeb klienta. Celem jest umożliwienie przedsiębiorstwu skupienie się na głównej działalności, przy jednoczesnym korzystaniu z wyspecjalizowanych usług informatycznych zewnętrznego partnera.
Zarówno wynajęcie specjalistów w danej dziedzinie, jak również korzystanie z konkretnych rozwiązań informatycznych w modelu abonamentowym przynosi firmie wymierne korzyści finansowe i organizacyjne.
Dział techniczny ITNS Polska zatrudnia wysoce wykwalifikowaną kadrę inżynierską z szerokimi kompetencjami i wieloletnim doświadczeniem. Od początku naszej działalności skupiamy się na świadczeniu opieki serwisowej nad infrastrukturą klientów.
Nasza oferta obejmuje:
- Rozwiązywanie problemów, audyty i rekonfiguracje istniejącej infrastruktury teleinformatycznej.
- Opiekę nad infrastrukturą sieciową zgodnie z umowami, również poza gwarancją, zgodnie z ustalonymi SLA.
- Terminowe odnawianie wsparcia serwisowego producenta dla infrastruktury teleinformatycznej.
ITNS Polska oferuje profesjonalną diagnostykę i doradztwo w przypadku problemów, pomagając w skutecznych działaniach naprawczych.
Posiadamy pule sprzętu zastępczego, które mogą tymczasowo zminimalizować skutki awarii i umożliwić szybkie wznowienie pracy. W przypadku awarii serwerów, macierzy dyskowych, routerów czy przełączników, nasi specjaliści pomogą w szybkiej obsłudze serwisowej.
W kwestii awarii sprzętów objętych serwisem gwarancyjnym, ITNS Polska zajmie się całością formalności związanych z zgłoszeniem, kwalifikacją, wymianą lub naprawą urządzeń, włączając w to przeniesienie lub usunięcie danych.
Nasi specjaliści pomogą w szybkiej rekonfiguracji infrastruktury, na przykład po zmianie łącza internetowego. Nasze usługi obejmują także doradztwo dotyczące ewentualnych zmian.
Dzięki outsourcingowi IT zyskasz:
- opiekę serwisowa dopasowaną do wielkości i potrzeb organizacji.
- natychmiastowy zwrot z inwestycji.
- poprawę przepływów pieniężnych w firmie.
- elastyczność w zakresie czasu wykupienia usług.
- dostęp do usług w korzystnym planie abonamentowym.
- nowoczesną technologię w zasięgu twojej firmy.
- indywidualne podejście.
- wygodę i skuteczną realizację celów.